25 April 2011

Book-Fair-2011-PWTC

Wah dah berapa lama Cik Angkuh mengabaikan Travel Blog ni..
rase dah sangatlah lama membiarkan diri ini terperuk di KL Tanpa menjenguk sedikit pun ruang luar..
Mari..saya yang dalam kesinukan ini meluangkan masa merayap ke PWTC untuk  BOOk FAir 2011


By the time saya sampai, terus kena jemput masuk kat Karang Kraf Room tu..
Crowded gile dalam sana..sebab a lot of people nak tengok show kecik comel sapa tah nama artis tu..tak hengat dan not interested as well.

So jom cari buku yang best untuk di baca..Rase sangat seronok disini..


Dalam banyak-banyak novel, saya suka betul nove ni..
okay, beli satu for next-book-read-collection
Lupa nak kasi tahu, Cik Angkuh pergi ngan Mdm Ann Hueda Jon F tau..meh ushar picture dia..


Okay..ala-ala mak datin gitu..
dan seterusnya, kami ke Dewan Bahasa dan Budaya..
Saya sangat suka dengan room yang ini..ia namapk comel dan sangat mesra alam..
Cungggg!


Macam taska tak...??
Taska saya juga semeriah ini..
Jadi saya memang sangat suka suasana disini..

okay..boring..
jump to FINAS ROOM


Interesting...
The books..the legendary..
All about it..
I love to stay here and read for all the information about the film and the 50's Actor and Actress..
Love it much..


Okay...the best thing there is..
I met my sister there..
Surprise..!

wow.. she looks so simple but sooooooo cute..
Long time no see and miss her a lot la..

We met and have some drinks all together..

Okay..
Thank you so much Book-Fair-2011..
Its not only the books was so amazing, but brings me my sister more grateful..
such a cool day ever..
thanx to my lovely gff Ann Hueda Jon F also coz accompany me to this event..
 next time update for jimba-jimba and karaoke also..

bye..
chow!







No comments:

Post a Comment