27 January 2016

Rindu Pada Kalian



Aku rindu pada ruangan ini !!
Ya !! blog ini yang aku rindukan.. Bukan selalu dapat jogetkan jari di keyboard ini hanya semata-mata untuk blog !! Bukan senang mencuri masa membaca semula apa hasil penulisan aku sendiri !!

Aarrghh..kerinduan !!
Maaf pada kalian, sudah tidak ada lagi bahan untuk kalian baca disini.. Telah aku simpan semuanya kedalam Draft File..hanya untuk renungan dan bacaanku sendiri !! Bukan lagi untuk tatapan kalian.. Aku punya sebab tersendiri berbuat begini !!

Menjaga hati orang tidak mudah !! Biar hati aku yang terluka, asal bukan manusia lainnya yang terasa !!

Aku juga belajar.. Belajar dari kesilapan lama.. Mungkin saja faktor umur yang membuatkan aku lebih banyak berdiam diam berbanding bercakap..lebih banyak senyum dari ketawa terbahak..lebih banyak menyimpan dari meluahkan !!

Aku tidak sedih.. apatah lagi lara !! aku gembira.. sama seperti kalian semua !! Cuma aku mungkin sedikit menyei didalam laman sosial.. Aku terlalu sibuk dengan dunia nyata !! Ya, banyak perlu aku uruskan kini !! Maklumlah, dalam umur sebegini tua, aku terlalu banyak benda hendak dilakukan sebelum mencapai 35 tahun !! Aku punya cita-cita !! yang jauh lebih penting dari selembar entry di blog ini !!

Arrrghh..begitu selfish kata-kata itu !! Tapi itu;ah kebenarannya !! Aku rindu pada kalian.. Rindu pada kalian yang seringkali melawat di lembaran cerita dunia aku ini !! Entah masih sudi atau tidak kalian pada ruangan aku ini..

Aku senyum, disini aku berkongsi rasa dan cerita bersama kalian.. Aku tidak pernah peduli siapa kalian, apa tujuan kalian membaca lembaran ini, aku juga tidak kisah jika kalian menjadikan isi ruangan ini sebagai cerita untuk kalian mengumpat tentang aku !! Sumpah !! Aku hanya mahu berkongsi rasa..dan kalian, kalianlah teman aku walau aku tidak pernah tahu !!

Terima Kasih !!

No comments:

Post a Comment